Dviračių taksi startuolis „Rapido“ tapo naujausiu Indijos startuoliu, tapusiu vienaragiu arba pasiekusiu 1 mlrd. Aštuonerių metų įmonė per naują finansavimo etapą, kuriam vadovavo WestBridge Capital, surinko 120 mln.
Naujoji sostinė, E serijos infuzija, pabrėžia didėjantį Rapido svarbą Indijos mobilumo sektoriuje, kur jis tapo didžiuliu varžovu ilgalaikei Uber ir Ola duopolijai. Tai taip pat padeda Swiggy konkurencinei pozicijai prieš konkurentą Zomato įnirtingoje maisto pristatymo rinkoje.
Swiggy vadovavo paskutiniam Rapido etapui 2022 m. balandžio mėn., kuriame mobilumo startuolis buvo įvertintas 800 mln. „Rapido“ iki šiol surinko apie 430 mln.
„Rapido“ dėmesys dviračių transporto priemonių transportui, o ne kabinoms, leido įveikti iššūkius, trukdžiusius tradicinių kabinų pristatymo paslaugų augimui Indijoje, pasinaudojant plačiai paplitusiu motociklų ir motorolerių naudojimu perpildytuose šalies miestų centruose.
„Rapido“ neatsakė į prašymą pakomentuoti.
„Rapido“ įmonėje „Swiggy“ rado pristatymo partnerį, kuris padeda aptarnauti augančius maisto pristatymo užsakymus šalyje. „Rapido“ gali suteikti savo vairuotojams daugiau darbo galimybių per ryšį su „Swiggy“, teigia „Rapido“ investuotojas, kuris paprašė anonimiškumo, aptardamas strategiją. Pasak žmogaus, susipažinusio su situacija, Swiggy galiausiai planuoja padidinti savo akcijų paketą „Rapido“, bet ne prieš IPO.
„TechCrunch“ anksčiau pranešė, kad „Rapido“ taip pat bendradarbiavo su Malaizijos nepriklausomu turto fondu „Khazanah“ dėl finansavimo dabartiniame etape.
Swiggy pateikė pirminį viešą siūlymą, siekdamas iš renginio surinkti 1,25 mlrd.
„Rapido“ yra trečiasis Indijos startuolis, šiais metais tapęs vienaragiu po „fintech Perfios“ ir dirbtinio intelekto „Krutrim“.