Pirmaujanti superprograma komiškai įspėja visuomenę „Atsiprašau, „Di Mo Na Kami Pwede Gawing Excuse“, nes joje skelbiamas geresnis užsakymo patikimumas
Manila, Filipinai – Grab Philippines imasi humoristinio požiūrio, kad pabrėžtų savo patobulintą užsakymo patikimumą, paleidžiant internetinių vaizdo įrašų seriją, kurioje juokaujama dėl ekstremalių pasiteisinimų, kuriuos žmonės gali pateikti dėl vėlavimo ar planų atšaukimo – GrabCar nebėra tinkamas pasiteisinimas, nes dabar yra daugiau patikimas.
Kampanija, pavadinta „Atsiprašome, Di Mo Na Kami Pwedeng Gawing Excuse“, yra tiesioginis atsakas į bendrovės patobulintą vairuotojų paskirstymą keleiviams ir patikimesnę užsakymo patirtį.
Pirmaujanti superprograma praneša, kad pirmąjį 2024 m. pusmetį GrabCar gerokai pagerėjo keleivių patirtis – devyniems iš 10 keleivių, bandančių užsisakyti Grab kelionę, buvo sėkmingai paskirtas vairuotojas.
Siekdama pabrėžti šią žinią, „Grab“ bendradarbiauja su daug apdovanojimų gavusia kūrybine agentūra „Gigil“, kad sukurtų tris humoristinius vaizdo įrašus, kuriuose būtų demonstruojami absurdiški pasiteisinimai, kuriuos žmonės gali naudoti norėdami išvengti įsipareigojimų dabar, kai užsakymas „GrabCar“ yra patikimesnis. Vaizdo įrašai – nuo šuns užpuolimo apsimetinėjimo, erzinančio įstatymo pažeidimo iki netyčinio telefono numetimo į tualetą – sukurti taip, kad sudomintų žiūrovus ir sustiprintų mintį, kad „GrabCar“ nebėra patogus pasiteisinimas vėluoti.
Kampanija sulaukė didelio susidomėjimo socialiniuose tinkluose, vos per tris dienas surinkusi 20 milijonų peržiūrų ir šiltą priėmimą tarp interneto auditorijos.
J-anne Aruta, Grab Filipinų šalies rinkodaros vadovė, teigia: „Per intriguojantį paradoksą filme „Atsiprašau, Di Mo Na Kami Pwede Gawing Excuse“ siekiame įkvėpti savo keleiviams pasitikėjimą, kad „GrabCar“ dabar yra patikimesnė transporto alternatyva. saugus ir patogus būdas grįžti namo pas savo šeimas arba pasiekti numatytą tikslą. Rinkodaros vadovas pabrėžia filmo rezonansą su įžvalga, kuri yra bendra tiesa tarp daugelio filipiniečių. Aruta humoristiškai sako: „Visi atsidūrėme tokioje situacijoje – sugalvojome pačius tikėtinus pasiteisinimus, kad išvengtume įsipareigojimų ar pateisintume vėlavimą; kartais net kaltina nepasiekiamumą ar iššūkius užtikrinant važiavimą. Tačiau Grabas atkakliai stengiasi nutraukti šį linksmą įprotį žaisti kortele „Aš negalėjau užsisakyti pavėžėjimo“.
Grabas tai sieja su įvairiomis pastangomis išlaikyti aktyvesnius vairuotojus-partnerius; ir daugybę technologijų bei naujų funkcijų, tokių kaip išankstinis užsakymas, kelių taksi tipo rezervavimas ir grupiniai pasivažinėjimai, kurie pagerina ir optimizuoja kiekvieno „GrabCar“ patikimumą ir panaudojimą.
Stebėkite ir užsiprenumeruokite OutofTownBlog.com „Facebook“, TwitterInstagram ir Team out Of Town „YouTube“. daugiau kelionių ir technologijų naujienų.